Tuesday, October 06, 2015

STOK BAHARU JKP, RBB & RUD




SALAM…

Untuk yang sering bertanya bagaimana hendak mendapatkan koleksi buku-buku saya, ini peluang anda untuk berbuat demikian. 
ini merupakan stok-stok terakhir yang berada dengan saya. Selepas ini mungkin sudah menjadi semakin sukar kerana realitinya buku2 ini sudah lebih 7 tahun di pasaran…dengan kemunculan berpuluh2 novel baharu setiap bulan, sudah pasti buku2 lama saya ini tidak akan berada di mana-mana kedai buku. 

Jadi emel saya di mardhiyahmn@gmail.com atau pm saya di fb jika anda ingin mendapatkan karya2 saya ini. 
Naskah buku JAUH KAU PERGI terhad dan sehingga kini semakin susut bilangannya..Jadi, jangan tunggu lama-lama..

2 comments:

Zafirah Kama said...

rindu nak baca karya DZ lagi...

dhiya zafira said...

Siti Nurzafirah..

saya pun rindu nak baca karya sendiri...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...