Friday, March 21, 2014

SETIAP DETIK NAFASKU

Salam....


Buku Terbaharu saya sudah siap dicetak. Sudah berada di stor dan kemungkinan akan berada di pasaran pada minggu depan. Kepada yang membeli secara online dengan saya, diminta bersabar ya kerana saya juga sedang menanti kiriman buku2 itu daripada pihak Alaf 21. Menurut maklumat, SDN yang sebanyak 150 naskah itu akan dipos kepada saya dalam minggu depan. Harap2nya hari isnin sudah boleh dibawa keluar. Jadi, mohon kepada semua memberi masa kepada saya ya. Jangan bimbang, sebaik sahaja SDN berada di tangan saya, saya akan segera pos lajukan kepada anda semua bersama sedikit cenderahati SDN yang berbentuk fridge magnet.



9 comments:

Mohamadjahn said...

Wiuuuuu...free gift lg tu...huuuu...

greyskymorning said...

Salam kak mcm mana nak order dengan akak ye??

dhiya zafira said...

Jahn Abas

Haruslah ada...hehehe...

dhiya zafira said...

greyskymorning

salam..buat masa ni stok ditangan akak cukup2 saja utk yg order..kalau nak boleh beli secara online dengan karangkraf mall...ada diskaun lagi :)

Cik Azz said...

Tahniah Dhiya...

Tak sabar nak jumpa hero baru.. hehehe...

adiebazmie said...

Salam..akk..sy da tgk di karangkraf mall utk novel2 akk sblm jauh kau pergi...tp xde la kak...cmne sy nk dptkn ye...

shikinsamsuddin said...

kat kedai buku dah ada ke kak? ke kat PBAKL nanti baru release?

Walawei... dah lama menunggu karya terbaru akak nih. >.<

dhiya zafira said...

adiebazmie...

masa akak ckp ada kat karangkrangmall tu stok dia hanya tinggal 2 je..maybe orang lain dah amik..nanti kalau mesin POD dah siap n jkp dicetak semula akak bgtau ya

dhiya zafira said...

shikin,
dah ada dikedai buku dah...sila dapatkan segera ya :)

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...