Thursday, May 16, 2013

TERTULIS BUAT KITA ~ ULANG CETAK





ALHAMDULILLAH...syukur saya ke hadrat ALLAH SWT apabila mendapat khabar dari ketua editor bahawa buku saya tertulis buat kita ini diulang cetak kali ke 3. Dalam masa 8 bulan semenjak TBK ini berada di pasaran, ia sudah diulang cetak sebanyak 3 kali. rekod peribadi terbaik untuk saya. Masakan tidak TBK ini juga sudah cetakan ke 2 apabila baru hanya tidak sampai sebulan di pasaran. Alhamdulillah..satu berita yang cukup mengembirakan dan menaikkan semangat saya. Terima kasih kepada semua pembaca yang membeli, dan membaca TBK ini. Tanpa anda semua TBK ini tidak akan sebaik ini...

7 comments:

Ann Ishak said...

saya belum berkesempatan lagi nak beli, mesti cari jugak ni...takut habis lagi :)

Cik Azz said...

Alhamdulillah... Dan Tahniah..

Saya suka citer TBK ni dan semua.. :)

Happy Mind said...

tahniah kak...moga sampai cetakan 10 dan seterusnya.

dhiya zafira said...

Ann ishak..

Cepat2 dapatkan tbk ni..

dhiya zafira said...

Cik Azz...

terima kasih atas sokongan cik Azz selama ni :)

dhiya zafira said...

Bakul soleh...


Aaminnnn..aaminnnn ya rabal al amin...mudah2an dimakbulkan ALLAH...terima kasih atas doa..:)

Nora said...

kak dhiya zafira, suka sangat dengan novel2 akak... start jatuh cinta dgn penulisan akak... ianya lebih realiti.. buat kita suka kat abg2 komando jek..hehe

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...