Thursday, May 19, 2011

Fly again....


Salam

Minggu depan saya akan terbang lagi. Tidaklah begitu jauh walaupun bukan di dalam Malaysia ini. Pemergian yang tidak dirancang sebenarnya. Saya pun tidak tahu apa yang bakal saya temui di sana. Mungkin boleh membantu saya yang sedang dalam JIWA KACAU ini....

p/s - Huh..saya semakin cemburu melihat semakin ramai orang yang saya kenal ke Korea..huhuhuh...kalau nak diikutkan hati...saya pergi je..tapi..tapi..tapi...saya kena menyimpan untuk ehem..ehem..ehem... dan saya mahu pergi semula ke tempat yang saya rindui itu juga nanti...antara korea dan tempat itu...sepuluh kali saya mahu ke tempat itu lagi...Ya ALLAH...permudahkanlah....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...