Tuesday, October 12, 2010

SUDAH BERAKHIR TAPI....



Salam...
Sila jangan terkejut jika saya mengatakan bahawa saya sudah pun menyiapkan NBF semalam. Wah! hebatnya saya....saya sendiri terkejut kerana siapkan NBF lebih awal dari masa 3 bulan yang dirancang. lebih awal dari MOU saya dengan Lynn n Hezzy. Benarkah saya yang menulis ni? Walaupun dah berada depan mata, namun saya masih sukar mahu percaya. Hmmmm...sebab apa ya? Saya macam bermimpi pula. Yup..saya memang berada di alam mimpi. Untuk pengetahuan semua,..saya memang berjaya menamatkan NBF dengan jayanya...TETAPI...saya ulang TETAPI dengan LOMPONG ditengah-tengah.hahahahha....GI-LA kan saya ni? Ada ke penulis lain yang siapkan ending dulu? Kalau ada...we're in the same boat la...Masa menulis ending..kembang2 mata kononnya rasa sedih..tapi betullah saya ni poyo sebab penyelesaian konflik kepada masalah masih belum ada..tiba-tiba semuanya dah happy belaka. Sudahlah....saya nak kembali termenung, kembali depress nak merenung LOMPONG yang nak saya tampal ni. Ada sesiapa nak tolong saya? Adeh..tension...tension....

1 comment:

Yazreina said...

hehehe... LOMPONG ekk... kena makan kuih LOMPANG lahhh

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...