Monday, August 16, 2010

Paper lagi??

Salam...

Ya...ya...saya tahu...dah agak lambat nak post benda alah ni....tapi oleh kerana ini blog saya, jadi suka suki hati sayalah nak post bila kan? haahahahhaha.....

Wah! masa benda alah ni keluar, berpusu-pusulah kawan2 yang cam muka saya ni text cakap muka saya kuar paper. Hehehe...rasa glamer kejap tapi bila tgk gambar kat bawah tu..huwaaaa...gambar lama...

Actually gambar itu gambar yang saya ambil untuk digunakan dalam berita akhbar yang keluar semasa novel saya RINDU UNTUK DIA direview pada 12 Feb awal tahun ini. Ayark...sudah 6 bulan. hmmm..alangkah baiknya kalau saat saya memegang RUD itu digantikan dengan novel terbaru saya JAUH KAU PERGI. Walaupun kisah yang tertera pada berita kali ini tiada kaitan langsung dengan novel, sekurang-kurangnya..saya dapat mempromosikan JKP ini kepada semua pembaca akhbar BERITA HARIAN.

sebenarnya, kisah 'Tiada pantun dan syair' ini merupakan kisah / kenangan yang tidak dapat saya lupakan dibulan ramdhan/syawal. N3 ini pernah saya tulis beberapa tahun lepas tak silap saya...jadi..untuk siaran akhbar, bahasan dan ayatnya tentulah perlu diedit dengan lebih cantik dan kemas. Maklumlah, menulis di dalam blog ini, kadang kala kesalahan bahasa n typo dipandang sebelah masa saja..hahahaha...oklah..itu saja saya nak cerita...hmmm...kepada wartawan BH ruangan SASTERA itu, hmmmm..ada harapan tak JKP akan direview nanti? (^_^)

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...