Tuesday, August 03, 2010

For The Rest Of My Life....Maher Zain


Aduhai...sedapnya lagu ni..Pertama kali saya mendengar atas cadangan Ika...sekali dengar terus tak boleh berhenti. Dok asyik replay sahaja dalam youtube ini...Ya ALLAH...kalaulah ada suami yang menyanyikan untuk saya melodi indah ini, mahu saya pitam dua tiga hari...tapi apa boleh buat...suami pun tak ada lagi...macam mana ni? hehehehe..tak apalah....takda orang nak sampaikan, saya tujukan lagu ni diri saya sendirilah..hahahah...nak dengar sila..silencekan lagu saya di bawah itu ya....

2 comments:

SafwanRahman said...

hehee..kalakar..
moge dpt lah suami yg tinggi ilmu agama..
boleh bimbing akak..hehehe

dhiya zafira said...

Vandersafwan, fuh...panjangnya nama...

Aminn..mudah-mudahan ALLAH makbulkan doa safwan tu..ehhehehe

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...