Thursday, August 12, 2010

Beli Online Karya DZ

Salam...

Oleh kerana ramai yang mengatakan kesukaran mahu mendapatkan novel-novel lama saya, spt KDB, RBB n RUD ( macamlah lama sangat ya)..hahaha, jadi dengan ini saya ingin mengumumkan bahawa kedai online DZ dibuka sekarang..hehehe...dah buka lama dah...cuma mungkin ada yang tidak perasan. Jadi kepada sesiapa yang ingin mendapatkan novel-novel saya ini, sila berbuat demikian dengan kadar segera. Penghantaran akan terus dibuat sekiranya wang sudah dibank in kan ke dalam akaun saya. Keutamaan, akan diberikan kepada pembaca yang membayar terlebih dahulu...


Oleh kerana tarif pos sudah nak mencanak-canak sekarang ini, jadi saya nasihatkan kepada pembeli yang mahu membeli sebuah buku sahaja, agar anda mengunakan khidmat pos laju. Iaitu penambahan RM5 akan dikenakan.

Bagi pembelian 2 buah buku, caj penghantaran adalah sebanyak RM8 untuk pos laju dan RM 6 bagi pos daftar.

Untuk pembelian 3 buah buku ke atas, kos penghantaran adalah percuma.


Untuk Sabah dan Sarawak

Sila ;

Tambah RM 3 untuk setiap buku.
Kos Penghantaran 1 buah buku adalah RM 5.60 ( POS LAJU)
Kos Penghantaran bagi 2 buah buku adalah RM 6 ( POS DAFTAR)
Kos Penghantaran   3 - 4 buah buku adalah sebanyak RM8.( POS DAFTAR)

Sila bank in pada akaun Maybank saya = 158305210032 ( Mardhiyah Mohd Nor)

Sila emelkan butiran pembayaran, nama, emel, alamat, no. telefon ke dhiya_zafira@yahoo.com

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...