Friday, July 23, 2010

JKP di MPH



Salam...

Akhirnya JKP masuk carta MPH minggu lepas. Ditempat ke 13. Oklah ek..dari tak masuk list langsung..hahahaha...Actually...saya tak kisah pon ( er ye ke)..hahaha...kalau tak masuk dalm list, tapi biarlah buku saya sentiasa ada yang membacanya. Tak perlulah jadi bestseller pon kalau pembaca lain menghentam tak hengat. Aduhai...takut kiranya hasil tulisan saya ini tidak memenuhi selera pembaca. Yang sukakan genre Thriller, ya...Alhamdulillah mereka semua dapat menerima JKP dengan baik. Yang sukakan love story...ada mix review yang diterima. Ada kata ceritanya baik tetapi dia prefer KDB lagi. Ada yang kata...sesiapa yang sukakan citer aksi akan sukakan JKP...setiap komen saya terima seadanya. Saya mahu anda baca dan komen. Suka atau tidak..itu hak anda sebab anda sudah membacanya. Tapi janganlah pula mendengar dari mulut pembaca yang mengatakan cerita ini tidak bagus..tidak kena selera..bukan kisah cinta memadamkan minat anda untuk membeli JKP...pinta saya...bacalah dahulu....dan nilaikan sendiri....ok....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...