Friday, July 16, 2010

Berita baik untuk pembaca JAUH KAU PERGI (JKP)....



Salam...

Berita baik untuk pembaca JAUH KAU PERGI (JKP)....

Anda mahukan cenderahati di atas? Unta yang comel, gelang ataupun tasbih?

Mahu???...kalau ya...sila baca arahan yang seterusnya....

Oleh kerana cenderahati yang saya sediakan ini adalah BEGITU TERHAD, maka tidaklah senua pembaca yang akan dapat cenderahati berkenaan...namun...saya ulangi lagi..namun anda semua boleh melakukan sesuatu untuk mendapatkannya...dan ianya bergantung pada tindakan anda,

Jadi, apa yang perlu anda lakukan? jeng..jeng..jeng....Tak susah cuma...anda perlu;

1. Menjawab soalan di bawah

Soalan-soalannya ialah;

1. Kenapa Anda mahu membaca JKP?

2. Pendapat / komen anda mengenai JKP?

3. Apa yang anda suka dan tak suka mengenai JKP?

4. Bagaimana saya boleh memperbaiki corak penulisan saya?

5. Saya suka membaca karya DHIYA ZAFIRA kerana.......( tidak kurang dr 20 patah perkataan...hahahahhhaahaha)


Ok...itu adalah soalan2 yang perlu anda jawab untuk memungkinkan anda mendapat cenderahati itu. Oleh kerana jumlah yang terhad dan mungkin penyertaan yang banyak, jadi saya akan memilih komen dan jawapan yang terbaik sahaja (kalau ramai yang emel jawapanlah ya...)kalau tak, semua boleh dapat....hehehhehe....

Jadi...cepat-cepatlah emelkan pada saya ; dhiya_zafira@yahoo.com

Anda akan saya hubungi sekiranya anda bertuah untuk mendapat cenderahati di atas...Apa lagi...bacalah JKP dan bersaing merebut peluang yang ada.....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...