Wednesday, March 17, 2010

Moh kita ke sana....PBAKL 19-28 MAC 2010


Salam...
Kepada pembaca-pembaca tegar dan ulat-ulat buku sekalian, jangan lupa untuk hadir pada program tahunan yang amat-amat dinantikan ini. Kepada sesiapa peminat novel dan penulis ALAF 21, sila lihat jadual diatas supaya anda boleh merancang jadual untuk hadir. Nanti tidaklah anda terkecewa kerana tidak dapat bertemu dengan penulis favourite anda semua...Heehe..jangan cari muka saya ya sebab memang tak ada di atas sana. Buku baru tak ada..jadi memang tak berpeluang menduduki kerusi panas di pesta buku tersebut. Ingatan buat saya..kalau mahu ke sana, pastikan buku boleh siap pada masanya...Aduh...kalau begini kisahnya memang rasanya muka saya sentiasa tidak akan ada...hmmmmmm...
Tidak mengapa...tak bertugas pun saya tak kisah yang penting saya juga mahu menyibuk di sana. Manuskrip terbaru saya juga hampir selesai, jadi minggu terakhir pesta buku saya akan turun juga mahu berbelanja. Saya mahu lepaskan tekanan kerana berbulan-bulan mengadap manuskrip yang tidak siap-siap. Wah! sudah lama rasanya saya tidak membeli buku baru. dan sudah terlalu lama saya tidak membaca buku. Saya sudah ketagih. Saya sudah tercium bau2 wangi buku2 di sana. Tak sabarnya saya mahu ke PWTC. Selain dari membeli buku, saya mahu juga bertemu rakan-rakan yang telah lama saya tidak ketemui.
Jadi...kepada penggemar buku sekalian...apa lagi...seranglah PBAKL kali ini.

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...