Friday, November 13, 2009

Eureka

Salam....
Ingat lagi n3 aku mengenai pencarian kawan-kawan sekolah aku? Well eureka...I've found them. Tak kesemuanya tetapi most of them lah. Seronoknya aku. Kebanyakkan kami semua berhubung melalui facebook. banyak cerita sebenarnya esp berkisar masa2 budak sekolah dulu. Sekali letak je gambar muda belia masa sekolah bertubi-tubi komen sampai. Bab yang ini aku berterima kasih sangat pada facebook. Dalam kewujudan dia yang menyebabkan manuskrip aku tertangguh (salah aku jugakkan)...tetapi aku juga berpeluang menemui rakan lama. Kebanyakkannya dah kahwin tapi ada juga yang still available macam aku ni..hahahhaha...Dengar2 cerita mereka nak buat reunion kat Sarawak next year...betul atau tidak aku sendiri tak pasti tapi harap2 jadilah ek..bolehlah aku pergi sana sebab lama sungguh aku tinggalkan bumi Sarawak ni. Sudah lebih 17 tahun.
p/s - Aku akan ke Karangkraf esok...bengkel penulisan Thriller n aksi...tak sabar....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...