Thursday, July 16, 2009

ceritera aku

Salam...
Semenjak dua menjak ni aku akui blog aku asyik berabuk dan bersawang saja. Entahlah...hendak menulis n3 terbaru, aku seperti kehabisan idea. Hendak bercerita tentang novel terbaru..hmmmm...aku belum boleh memberikan apa2 info lagi cuma apa yang aku boleh katakan Insyaallah novel ke3 aku akan keluar Ogos nanti. (Aku doakan tiada sebarang halangan yang berlaku). Tajuknya juga aku sudah dapatkan confirmationnya. Walaupun tajuk 1st choice aku tidak diterima, namun nasib baik aku beri list tajuk alternatif so...nasib baik antara list yang aku beri tu melekat juga. Aku tidak akan siarkan lagi tetapi apa yang aku boleh katakan...perkataan Rindu itu tetap ada. Hadirin sekalian,novel terbaru aku bertajuk, ceng..ceng...ceng..RUD! Apa tu? Kalau korang nak main berteka-teki dan meneka tajuk novel terbaru aku, silakan. heheheheh.
Mood untuk novel ke 4...tetap tiada. Hanya statik. Aku sepatutnya hujung bulan ni ke Langkawi tetapi terpaksa dibatalkan atas sebab2 tertentu. Agak frust jugak sebab aku tidak pernah menjejakkan kaki ke Langkawi lagi. Dulu masa ofis buat rombongan hari keluarga ke sana aku tak dapat ikut kerana orang tua aku ke Mekah. Kali ini jugak batal lagi iiiiiiieeeee..aku mahu bercutiiiiiiii...hmmmm..ke mana ya? hheehehh

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...