Thursday, June 25, 2009

Jawab tagged kak Eka



Apa yang berada dalam beg tangan aku ;

1. Dompet
2. Handphone Nokia E63
3. Kunci Kereta, rumah dan ofis
4. Pendrive - Untuk simpan apa saja maklumat yang diperlukan
5. Bedak compact maybelline
6. Lip Gloss maybelline
7. perfume Amor Amor, Cacharel - dalam banyak2 perfume kat dunia ni, hanya jenama ini sahajalah yang sesuai dengan aku selain dari Noa dr cacharel jugak ( sudah tidak dipasarkan di Malaysia). Perfume yang lain kerap buat aku pening kepala.
8. Lip Ice

9. Vick vaporub - penting sebab kalau aku asik pening, aku suka hidu baunya(w/pun ia sebenarnya utk selesema. Ini m'gantikan minyak cap kapak...sebab rasanya dah beratus aku beli minyak cap kapak, asik hilang je...

10. Kipas tangan from spain..hehhehe dan akhir sekali
11.Pen

p/s- ini dah tolak kamera dan buku2 yang sedang dibaca. Aku terpaksa mengasingkan 2 benda ni sebab beg aku akan menjadi terlalu padat.

1 comment:

[Fadilah Diyana] said...

uish,besarnyer handbag akak...kagum ni...banyak ke koleksi handbag akak???susah ni nak tukar2 bag...ehehe...tp tempat letak hp akak kiut la...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...