Friday, January 09, 2009

Pengumuman cuti

Salam...
Mulai esok aku akan bercuti selama 3 hari dari dunia blog kerana Jabatan aku akan mengadakan satu retreat untuk kakitangannya. Kali ini Marina Cove Resort di Lumut yang menjadi pilihan. Aku tak pernah ke sini. Kalau mengikut lama webnya kira oklah...biasa sahaja. Nanti aku snap gambar banyak2. Tapi aku terfikir juga, bla dah sampai Lumut, kenapa tidak buat di Pangkor terus ya...? hahahh...berkali2 pergi pangkor pun masih belum puas. yang pasti aku cukup tertarik dengan keindahan alam di Telok Dalam Resort. rasa nak pergi ke sana lagi. Tapi bila ya aku berpeluang ke sana lagi?

2 comments:

LK said...

oit...hang pun buat pengumuman cuti gak...

dhiya zafira said...

oitt....


mestilah. hang ingat hang sorang ja ka nak buat pengumuman...hehehehhe

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...