Saturday, January 24, 2009

Izz n Dinie dari kaca mata Fauzan


Salam...


Tadi masa boring2., aku sempat menggoogle nama sendiri dan singgah ke blog2 yang aku tahu pernah membaca RINDU BELUM BERHENTI. Aku masuk ke blog Fauzan...dan terjumpa satu n3 nya berkenaan RBB. buat Fauzan...terima kasih kerana begitu sukakan RBB dan mengambil masa untuk melukis dan mengambarkan watak2 hero n heroin RBB. Aku sendiri tidak pandai melukis...ataupun membuat apa-apa bentuk grafik melalui komputer tetapi apabila ada pembaca yang sanggup berbuat begini...aku jadi terharu.
Ini kata2 yang diletakkan dalam n3nya..
this is an illustration i made last year...sekitar final exam part 5.hahaha, i was so obses with this novel, RINDU BELUM BERHENTI/RBB, and i started to illustrate the main characters of this novel as my appreciation to this novel la...the characters are zack/izz and adni/dinie...enjoy it...anyway thanks to kak Dhiya Zafira for writing this awesome novel...love it so much, i just can't help it!!!!!
Ps - Fauzan...amboi seksinya Dinie...hehehheeh

1 comment:

Taz Jaafar said...

mcm same je dgn watak dlm novel tu. :DD

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...