Wednesday, January 07, 2009

gambar kawin lagi

Pengantin dengan bakal2 cikgu. kawan2 Sarah turut sama memeriahkan majlis. Ada yang sanggup turun dari Kulim. wpon still masih menjalani praktikal tapi suma memang dah nampak bergaya mcm cikgu betul....


Dr. kiri kak murni (sulung), mak, aku, Sarah dan metty.( metty ni coming soon heheheh)




Muka pengantin nampak penat. Ialah sebelum bersiap kena tolong pakcik2 susun khemah, kerusi meja bagai.



Salam...

Masih pengantin yang sama tetapi berlainan lokasi. Kali ini majlis perkahwinan berlangsung di rumah aku. Aku cuti lama juga dengan harapan hendak menyiapkan manuskrip namun bukannya aku bergelut dengan pen n kertas tapi dengan periuk belanga....dan wpon penat kenduri sudah hilang tapi mss aku tetap tidak berganjak...hua....isk....isk....

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...