Friday, November 21, 2008

Felicidades ( Tahniah)




Salam...




Aku hendak mengucapkan tahniah kepada kakak aku Mariyati Hj Mohd Nor kerana telah dianugerahkan dengan ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2007.
Tahun ini aku anggap tahun yang terbaik untuk kakak aku, setelah menempuh pelbagai dugaan dan cabaran. Iyalah bukan senang orang nak bagi sijil perghargaan kecemerlangan dan wang RM 1000 kalau memang kita tidak berkelayakan. Kalau diizinkan Allah, akan ada dua berita terbaik untuknya lagi selepas ini. Tetapi eloklah kalau aku umumkan kemudian.
Walau apa pun aku turut bergembira dengan segala pencapaiannya. Has eligido como una empleadora excelente para el ano de 2007


p/s - Gambar di atas diambil di Kensington Park & Kesington Palace London. Kalau anda ingat 2 ekor swan di cover Novel Kudamba bahagia, inilah dia. Tempat ini juga yang selalu dikunjungi oleh Adnan Taufik dan Sarah semasa mereka berada di sana. hehheeheh...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...