Thursday, June 05, 2008

cuti sekolah

Salam...
Sekarang ni musim cuti sekolah. minggu lepas aku bersama keluarga pergi ke Bukit Merah lake Town Resort. Hahaha...malu aku nak cakapkan, walaupun jaraknya BM ni hanya setengah jam dari rumah aku, tidak pernah sekali pun aku sampai ke sana. begitu juga dengan keluarga aku yang lain. yang pernah sampai cuma adik bongsu. itupun dia pergi dengan kawan setelah janji aku untuk bawak dia tak tertunai setelah berapa lama. heheheheh.
Kali ini kami pergi tanpa berfikir panjang. pagi tu aku pergi klinik gigi dulu ( penyakit yang selalu datang dekat aku) sementara kakak memasak bekal untuk kami. mee gorang dengan sandwich, memandangkan kami ramai dan pastinya harga makanan kat BM mencanak naik. tapi malangnya makanan tak boleh bawak masuk dalam water park. kena letak kt kaunter. nak makan kena keluar. tapi nasib baik boleh masuk balik.heheheheh..pandai depa nak untuk suh beli makanan depa.
seperti biasa uniform aku kalau bermandi manda ni trak suit dengan t shirt n tudung. hahahah...aku naik suma jenis boomerang ke, giant wave pool ke apa ke. tak ada halangan bagi aku. yang frustnya ada sorang mamat melayu islam ni dengan makwe melayu islam dia yg seksi dengan sambil meraba-raba bahagian atas dada makwenya mengutuk aku n adik beradik sebab mandi pakai tudung. nasib baik aku tak dengar. bila nak balik baru kakak aku yang ala ala sopan tu cakap. huh...kalau aku tau memang aku bahasakan mamat yang tak sedar diri tu. apasal lak ko tak puas hati? minta duit ko ke? pinjam tudung awek ko ke? kiranya oklah mandi dengan baju seksi dengan seluar pendek berwarna putih tu? hangin aku satu badan. hahahha
Tapi tak kisahlah. bertudung bukannya alasan aku tidak boleh enjoy dalm hidupkan? Pandai2lah bawak diri.

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...