Thursday, December 27, 2007

sekitar majlis Nia Azalea



Aku, Laila, kak eka bersama kakaknya dan kakak aku di kenduri Nia Azalea. Aku memang lama nak jumpa dengan si Laila, so bila ada peluang terus aku setkan plan. Dah alang2 semua ada kat AS, apalagi. Sayangnya Laila sekejap saja di kenduri, sibuk nak balik ke KL. Nasib baik ada Kak Eka yang begitu peramah. hihihi..macam dah kenal lama w/pun baru kali kedua kami berjumpa. Aku dengan Kak Eka menunggu dalam bilik pengantin Nia. Ialah nak juga tengok rupa lelaki yang menjadi pilihan hati bakal Dr. kita tu. Gamaknya tetamu lain mesti heran napelah aku n the geng tak reti2 nak balik. Al maklumlah pengantin lelakinya datang nak dekat pukul 3, so begitu lama jugalah kami menunggu. Bila pengantin lelaki dah datang, kami bertambah terkejut bila penyanyi Nora ada bersama dalam rombongan tersebut. apalagi, bila orang lain tangkap gambar pengantin, kami dok sibuk bergambar dengan Nora...hahhaha..dia nampak lebih cantik secara real dari gambarnya. Apapun tahniah untuk Nia dan Faiz. Semoga kebahagian sentiasa mengiringi hidup kalian...

4 comments:

Qaseh Bidadari said...

sempat gak die bergambar ek!

LK said...

nanti kalau ada masa, kita borak lagi..aku ada projek ngan lynn... ke bintang heheheh

dhiya zafira said...

mama...
hihihi..kami yg excited...peluang mana nak lepaskan ye tak?


Laila...
projek apa? ke bintang...woit...aku nak join skali...

LK said...

apapun ko kena turun kl juga

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...