Wednesday, November 28, 2007

tak sampai lagi


Salam...
Aku betul-betul tengah bengang dengan MPH la ni. Buku yang aku order secara online masih tak sampai-sampai lagi. sepatutnya tarikh yang dihantar 25hb lepas tapi dah 2 hari berlalu masih tak ada apa-apa. Baru tadi call tanya pihak depa...kata akan call me ASAP utk maklumkan tapi sampai la ni habuk pun tarak. Apa masalahnya pun aku tak tahu. sebelum ni tak ada masalah pun coz tak sampai seminggu buku dah dapat. Tension betul...hmmm agaknya sengaja je buku tu lambat pasai nak aku habiskan manuskrip aku cepat2. yelah...kalau dah ada buku baru depan mata memang tak jadi kerja aku...hahhaha...apalah nasib...mak aku bosan je sebab setiap hari aku asyik tanya benda yang sama ' dah sampai dah?" itu baru order kat malaysia tuh...kalau aku order kat amazon ke...abebooks ker...berapa lama agaknya aku kena tunggu?
Aku tukar video baru kat atas...lagu Isabel dari pakwe2 hensem aku IL dIVO. Sesiapa yang tak pernah dengar lagu nih...silakan mendengar kerana aku gerenti bulu roma anda akan meremang mendengar suara2 macho pakwe2 ku ini...hahhahah..layannnnnn...tgk muka depa nih ishh...hilang sikit rasa marah tuh....kat bawah nih lirik dia...kalau tak faham buat2lah faham....

Volar
Caer
Al fondo el dolor
Sonar
Perder
Imperios de ilusion
Hoy no tengo nada
Si no estas
Mi corazon se apaga
Isabel
Si te vas
Tu Dios se enfadara
No dejes que este amor
Muera asi
Llorare Iloraras
Sufriendo en soledad
Vuelve a mi y yo te hare Feliz
Isabel
Buscar Sentir
La gran pasion de amar
Tratar De huir
A ese tiempo que vendra
Escapando del pasado
Tu y yo
Siempre enamorados
Hoy no tengo nada
Si no estas
Mi corazon se apage
Isabel
Yo te amaré
Isabel
A dónde irás sin mí
Yo no sabré vivr
Sin ti
Isabel
Si te vas
Tu Dios se enfadara
No dejes que este amor
Muera asi
Llorare Iloraras
Sufriendo en soledad
Tu vuelve a mi y yo te hare
Feliz
Isabel.

3 comments:

Anonymous said...

JN dah dua kali oder online, satu dari konikuniya dan satu lagi dari ujaina ilmu, so far takder masalah, MPH tak mencuba lagi... lambat sket kot..tnggu la 3/4 hari lagi

dhiya zafira said...

JN...sebelum ni order memang tak ada masalah. ari call depa cakap ot of stock tapi masa order ari tuh dah make sure mmg ada....

dhiya zafira said...

out of stock....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...