Tuesday, November 06, 2007

Selamat Hari Lahir Mardhiyah


Hepi birthday 2 u
this is ur day
only day 4 u
we gonna luv u in every way,
this is ur day....ur day....
hepi birthday...2 u...2...u
hepi besday 2 u
ur still young....age is just a number (hmmmm..ye ke...?)
dont u stop having fun...
this is ur day...ur day...
hepi besday...2u...
this day only come...once every year
becoz ur so wonderful
with every little thing u do....yeah....

ulang c/o

hahah...hepi besday utk aku...setahun n makin bertambah usia aku...Syukurlah aku masih mampu bernafas di bumi ALLAH SWT ini...dan semoga kehidupan aku terus bahagia dan mendamaikan...lagu kat atas lagu dari kumpulan peberet aku masa muda2 dulu...new kids on the block....sapa tahu bolehlah nyanyi...sapa tak tahu...pandai2lah bikin melodi sendiri....

1 comment:

LK said...

hepi belated bday. Maaflah aku terlupa bday ko...tariklah telinga...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...