Friday, November 02, 2007

here i come to save the day.....

Assalamualaikum...
Akhirnya...aku kembali setelah 12 hari berkursus....buat masa sekarang, aku masih belum ada mood untuk menceritakan apa-apa...cuma hari ni aku agak gila melompat dari satu blog ke blog yang lain....12 hari...rasanya tempoh tu terlalu lama untuk aku berpisah dengan blog aku n kawan2 yang lain...so.....hasta manana....
Kepadamu kukirimkan salam terindah,
salam sejahtera para penghuni syurga,
salam yang harumnya melebihi kesturi,
sejuknya melebihi embun pagi,
salam hangat sehangat sinar mentari waktu dhuha,
salam suci sesuci air telaga Kautsar
yang jika direguk akan menghilangkan dahaga selama-lamanya,
salam penghormatan, kasih dan cinta yang tiada pernah pudar
dan berubah dalam segala musim dan peristiwa.

~ Ayat-ayat cinta - Habiburrahman El Shirazy

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...