Wednesday, September 26, 2007

cuti2 malaysia

isalam...
2 hari bercuti aku balik kampung di Bt. Mertajam dan terus ke umah kakak sulung aku di Alor Setar. seronok pi AS, teman akak aku beli baju raya utuk anak dia. 2 hari tu memang pulun abis berjalan. sekarang ni barulah aku merasa akibatnya sampai sahur pun terjaga pukul 5.20pagi. kelam kabut kita orang bangun. nak buat apa memang tak sempat. last2 kakak aku panaskan bubur lambuk n aku makan 2 biji pisang. dahlah asalkan dapat pahala sahur ya tak?hihiihih. hmmm nak hilangkan ngantuk terpaksalah mendengar2 lagu raya sambil membuat kerja...baru semangat sket.
p/s aku semalam sempat sambar dvd korea my girl....hahaha...citer jang geum pun tak abis lagi...

No comments:

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...