Friday, June 22, 2007

cover novel

salam...
Semalam buat pertama kalinya aku menatap cover novel aku....fuh...seronok giler...emosi aku bercampur aduk bila melihat nama aku(walaupun nama pena)terpapar pada kulit muka novel tu...bangga juga ada...iyalah...bertahun aku menunggu...baru dapat tengok hasilnya...apa-apa pun cover ini memang cantik...hihihi...buku aku...mesti aku kata cantik kan...tapi...memang cantik...tak caya nanti korang tengok....
Aku boleh jer kalau nak paparkan kat cni tapi tunggulah...tak suprise nanti...lagipun editor kata kalau announce awal2 nanti orang cari kat kedai tak de payah depa nak menjawab...so....bersabarlah ya...kepada siapa yang sudi nak membeli/membaca karya pertama aku ni.
Semalam Lynn call aku dari Kuching...dia tanya dah habis senyum ke belum? hihihi...begitu jugalah soalan yang aku tanya masa dia melihat novelnya diterbitkan...yang pastinya...perasaan yang kami rasai sama....hmmm...itu baru satu. belum boleh lagi kalau nak dibandingkan dengan penulis2 yang sudah terkenal..tapi mungkin perasaannya lain sebab inilah yang pertama...kedudukannnya lebih istimewa....hihihii
Ada kalanya menggenggam bintang di sunyi malam lebih mudah dari mengenggam sebuah hati.

6 comments:

Anonymous said...

Violet,
Congrats..!! tahniah dik.. moga terus aktif berkarya...

dhiya zafira said...

Kak wan,
terima kasih...itulah yang saya harap-harapkan. diizinkan Allah untuk terus berkarya dengan memberi ilham yang baik n bermutu....

Unknown said...

Tahniah... dah dekat dah tu... huhu... Semoga sukses selalu cucundaku. Mwah.

Lily Haslina Nasir said...

wah... violet... baby nak lahir dah... emm mesti mcm nak melompat lompat kan... mesti rasa nak jerit puas puaskan.... tahniah! tahniah! harap ramai yg sokong violet nanti...

Mersik said...

Salamz violet. Ooo seronok nye.. yihaaa..( sambil lompat2 ).. Kekekeke erks.. lebih2 plak kite nih..

Apa2 pun tahniah daun keladi gitu..

dhiya zafira said...

Opah de...
Terima kasih...memang dah dekat tapi tetap rasanya begitu lama....


kak lily...
hmmm....orang kandung baby 9 bln, saya kandung 3 tahun....memang nak menjerit, melompat n meletup pun....saya harap pun ramai yang sudi baca 1st baby nih....


pokcik...
takpe...nanti kalau buku pokcik kuar...saya lak yg melompat2 pulak

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...