Friday, January 26, 2007

untuk OPAH DE jugak

Aku masih terkejut bila membuka blog opah de. dia tujukan lagu I believe in you nyanyian IL DIVO dan CELINE DION utk aku dan abang long....ada 2 sebab rasanya. antaranya ialah aku ni hantu IL DIVO manakala abang long belum pernah mendengar lagu nyanyian mereka. Yang kelakarnya, aku baru terfikir untuk meletakkan salah satu lagu dalam blog aku..tup tup opah de buat dulu...hihihi..walau apapun aku nak tujukan kembali lagu ini pada OPaH DE...
p/s - Opah, nak tujukan lagu ISABEL tapi tak berjaya ler....
I Believe In You Il Divo

Lonely The path you have chosen
A restless road
No turning back
One day you Will find you light again
Don't you know Don't let go Be strong
Follow you heart
Let you love lead through the darkness
Back to a place you once knew
I believe, I believe, I believe In you
Follow your dreams
Be yourself, an angel of kindness
There's nothing that you can not do
I believe, I believe, I believe In you.
Tout seul Tu t'en iras tout seul
Coeur ouvert A L'univers Poursuis
ta quete Sans regarder derriére
N'attends pas Que le jour Se léve
Suis ton étoile Va jusqu'ou ton reve t'emporte
Un jour tu le toucheras
Si tu croix si tu croix si tu croix
En toi Suis la lumiére N'eneins pas la flamme que tu portes
Au fonds de toi souviens-toi
Que je croix que je croix que je croix Que je croix En toi
Someday I'll find you
Someday you'll find me to
And when I hold you close
I'll know that is true
Follow your heart Let you love lead through the darkness
Back to a place you once knew
I believe, I believe, I believe in you
Follow your dreams Be yourself, an angel of kindness
There's nothing that you can not do
I believe, I believe, I believe In you.

7 comments:

Unknown said...

Assalamualaikum cucundaku cayang... ish ish ish... seronoknya kena tuju-tuju dengan lagu ni. Tak sakit pun... ahakz... aje ngan iya. Semalam, Opah De tengok Violet gemor bebeno kat Il Divo ni. Tu yang Opah De usaha cari kat iwebmusic lagu demer tapi sayang ler, tak ada lagu Isabel. Lagu tu berhantu gila...sabo je aku. Tambah nengok muka seposen demer masa menyanyikan lagu tu. Rasa macam nak lari ke atas pentas, cup cup cup demer yang hensem bebenor tu... ahakz... terima kasih ler tuju lagu ni kat Opah De. Opah De ada anto lagu Isabel kat Abang Long. Bior dia dengor sendiri dan rasa keberhantuannya lagu itu.. ahakz..sabo je aku.
Udah ler, manjang benor OPah De bercerita. Ater, orang tua. Memang ler gitu, kan kan kan.... huhu...Opah De balik, kita mesti jumpa tau Violet. Nampak gaya, banyak benda yang sama yang kita suka. GAmaknya sebab orang Perak dua-duanya tak? Huhu..sabo je aku..

dhiya zafira said...

hihihi....
penangan il divo....sampai abang long call semalam, ntv7 buat highlights ttg konsert depa kat sini..fuh..yg mai suma vip2. jeles teramat jeles sebab xberpeluang nak pi...isk...isk..
ok..nanti kita jumpa...

~inilah saya~ said...

Salam...

Kekanda rupanya ada cucu disini...

Saya pun baru dapat lagu ni...tengah download. Dapat pun dari Opah De awak. Mekasih yer..

:-) Lepas ni baru nak menikmati lagu ni bersama secawan teh cina.

Unknown said...

Violet, tu ler. Dengor kabor pada 16hb Januari ari tu...sabo je aku... Kat sini pun depa datang bulan empat tahun lepas tapi Opah De tak pergi sebab tiket abih. Depa datang pun dua hari je... sabo sabo... Tak apa, lenkali Opah De cepat-cepat beli tiket... ahakz...

Harap Qasseh Hati suka lagu tu. Lagu tu yang terbest sekali dalam album Ancora depa. Si Tu Me Amas pun best... huhu... tapi yang power, lagu Hast Mi Final... bila depa jerit sekuat hati... dengan bunga api sebagai background... alamakkk...sabo sabo...

Violet, Opah De ada letak gambo depa banyak-banyak utk Violet kat dalam blog Opah De. Silalah ke sana... ahakz... join ler dia orang punya mailing list sekali... bila lagi... huhu

dhiya zafira said...

inilah saya,
enjoy listening to the song....
salam perkenalan dari saya....

opah....
dah tgk dah...fuh runtuh jantung berkeping2....ahaks...

Unknown said...

Aduss... berkeping-keping jadinya.. cam duit siling je... ahakz...sabo sabo... moh kita buat fan club dia pulak nak... ahakz..memandai je aku... Salam 10 Muharram kepada Violet. Mwah

dhiya zafira said...

Opah...fan club...hehehe...jadik jer...

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...