Sunday, November 05, 2006

Countdown

tinggal sehari lagi......esok aku akan menyambut hari lahir aku. hihihi...macam kecoh jer aku ni kan. semua orang pun sambut besday masing2. macam lah aku sorang ada besday. semalam aku berniat mahu belanja family aku makan pizza. maklumlah gaji dah masuk. so, aku , parent, adik n nephews pun keluar rumah. sebelum tu aku suh ayah berenti kat maybank nak kuar duit. cewah aku mmag excited. ini gaji pertama aku kat tpt kerja baru.

orang tak ramai...cwh..aku dengan kembang hidung pasal terbau2 aroma pizza hut terus saja masukkan kad. elok jer aku nak check kuar notis kata kad aku tak boleh digunakan. dahlah masa tu pukul 6 lebih. sah sah bank dah tutup. dengan muka layu bak cipan kelaparan aku pun menonong ke kereta.

Frust tak boleh cakaplah. tak dapatlah aku sedekah duit kat kedai pizza tuh.....hahah...malam tu aku beli burger jer...hhahah...burger special..tu jerla yg mampu time tengah kering ni...ahaks....

takpe...esok aku akan ke bank semula. aku akan teruskan niat utk belanja family aku makan pizza...n lepas tu aku nak shopping....yey...yey...yey...

dan d atas kesempatan ini aku pun nak ucapkan hepi besday utk aku n kawan aku yg menyambut besday pada hari, bulan dan tahun yang sama. dengan ucapan semoga kita cepat2 bertemu jodoh....huargh...kah..kah...kah

2 comments:

sharifah said...

mmm..kesiannya, mesti frust giler, apa2pun semoga berbahagia selalu...

dhiya zafira said...

hahaha....tak boleh cakap frustnyer....malam ni nak makan jugak....den tak kira.....

OFFER HATI BERGETAR RINDU

OFFER RM20 (sm)/ RM 25(ss)  termasuk pos throwback 🔙  novel ke 5 yang terbit pada Mac 2011. Terbit selepas hanya 7 bula...